13 مه 2024 / هانگژو، چین. فناوری داهوا، یک ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل AIoT مبتنی بر ویدئو در جهان، برنامه شریک ECO را دوباره طراحی کرده است. مدل جدید تعامل شریک، تغییرات جدیدی را با مزایا و الزامات اضافی معرفی می کند. شرکای اکو اکنون می توانند نقش های جدیدی را نیز ایفا کنند و سطح شریک استراتژیک اضافه شده است. شرکای فناوری همچنان گروه اصلی هستند، اما این برنامه اکنون به بازیکنان جدید مانند خانه های نرم افزار و سایر مکمل های سخت افزاری و نرم افزاری نیز می رسد. راه اندازی مجدد برنامه امکان پاسخگویی به روندهای جدید و خواسته های شرکای تجاری را فراهم می کند.

برنامه شریک فناوری به طور رسمی در ژوئن 2020 راه اندازی شد. امروز با بیش از 135 عضو، جامعه شریک ECO ردپایی جهانی دارد و در صنایع مختلف فعالیت می کند. در ابتدا، اکثریت بزرگی از شرکا در محیط های امنیتی فعال بودند. در سال های گذشته، داهوا فناوری سبد محصولات خود را متنوع کرده است و این امر منجر به هم افزایی های جدیدی شده است. شرکای جدیدی از صنعت اینترنت اشیا به این برنامه پیوستند و شرکای فعلی ECO نیز راه حل های جدیدی را در زمینه امنیت و عملیات توسعه دادند.

کلر ژو، مدیر اتحادیه شرکای جهانی داهوا گفت: «همکاری شریک سنگ بنای فلسفه شرکت ما است. ما همراه با شرکای ECO، هم افزایی ایجاد می کنیم و فناوری و دانش بازار بیشتری را به ارمغان می آوریم. شرکای تجاری ما گاهی اوقات به دنبال راه‌حل‌هایی فراتر از سبد محصولات موجود ما هستند و اینجاست که تخصص شریک ECO شروع می‌شود. راه‌اندازی مجدد برنامه شریک ECO با افزایش تقاضای بازار برای ارائه راه‌حل جامع و مشارکت‌های برتر توضیح داده می‌شود. او افزود.

برنامه شریک ECO برای شرکت‌های فناوری و خانه‌های نرم‌افزاری با ذوق راه‌حل‌های پیشرفته و باز برای کشف همکاری‌های بازاریابی و تجاری طراحی شده است. علاوه بر این، اخیراً نوع جدیدی از شریک به ما پیوسته است. محصول آنها از نظر فنی یکپارچه نیست اما به تکمیل کل ارائه راه حل کمک می کند. این مورد برای دستگاه های اتصال، سیستم های نصب تابلوهای دیجیتال و غیره است.

یک سطح شریک جدید نیز اضافه شده است. وضعیت شریک ECOValue اکنون سطح سازمانی یک برنامه سه سطحی است و برای شرکای استراتژیک با سابقه اثبات شده همکاری تجاری دوجانبه در نظر گرفته شده است. فناوری داهوا مفتخر است که از CURB به عنوان اولین شریک در این دسته استقبال می کند.

KERB مفتخر است که شریک یکی از معتبرترین تولیدکنندگان دوربین در جهان است. توانایی استفاده از ردپای جهانی داهوا و تیم‌های فروش داخل کشور، به CURB امکان دسترسی به بازارهای بین‌المللی را می‌دهد که قبلاً وارد آن نشده بود. به همین ترتیب، فناوری پارک هوشمند KERB به ساختمان‌ها و مکان‌هایی که از دوربین‌های ANPR داهوا در پارکینگ‌های خود استفاده می‌کنند، اجازه می‌دهد تا قابلیت‌های اضافی مانند امکان رزرو پارک از قبل برای رانندگان قبل از رسیدن را به کار گیرند. راب براون، مدیرعامل و موسس KERB گفت: ما از همکاری با تیم‌های فروش داهوا در سراسر جهان و ارائه پتانسیل عظیمی که این مشارکت نشان می‌دهد، هیجان‌زده هستیم.