17 آوریل 2024 – هایک ویژن در اینترترافیک آمستردام، نمایشگاه تجارت جهانی پیشرو در زمینه تحرک و فناوری ترافیک، حضور چشمگیری داشته است. این نمایشگاه در مرکز همایش RAI آمستردام از 16 تا 19 آوریل برگزار می شود. هایک ویژن در غرفه 01-353 در سالن 5 قرار دارد تا مجموعه ای از راه حل ها و محصولات مدیریت ترافیک، حمل و نقل و پارکینگ را پرده برداری کند که توسط هوش مصنوعی اشیاء طراحی شده است. AIoT) فناوری که نویدبخش بهبود تحرک شهری، ایمنی جاده و کارایی عملیاتی است.

افزایش هوش ترافیک شهری با AIoT
یکی از ویژگی های برجسته غرفه هایک ویژن، راه حل هوشمند ترافیک شهری آن است که از قدرت AIoT برای ارائه نظارت جامع، تشخیص حادثه و کنترل ترافیک در زمان واقعی استفاده می کند. این راه حل به طور هوشمندانه پویایی ترافیک را تغییر می دهد و رویکردی پاسخگوتر و مبتنی بر داده را برای افزایش آگاهی موقعیتی و مدیریت ترافیک ارائه می دهد. نوآوری های کلیدی در راه حل عبارتند از:

دوربین های فیوژن رادار-فیلم هایک ویژن
اینها درک برد رادار را با درک بصری ویدیو ترکیب می کنند. برای مثال، رادار 4 مگاپیکسلی و آشکارساز خودروی تصویری، با ارائه هشدار اولیه در مورد خطرات احتمالی در موقعیت‌های چالش برانگیز مانند نقاط کور در تقاطع‌ها و موانع خارج از محدوده بصری، به افزایش ایمنی جاده کمک می‌کند.

مشاهده‌گر ترافیک همه‌کاره هایک‌ویژن
این ویژگی با طراحی چند وجهی خود که شامل فناوری‌های ویدئویی، رادار و نورپردازی برای تشدید تخلفات رانندگی است، متمایز است. طراحی ساده ستون آن نصب بی دردسر را تسهیل می کند.

دوربین PTZ مرتبط با رادار هایک ویژن
این کار عملکرد ثابت را در شرایط آب و هوایی نامناسب و روشنایی تضمین می کند و با الگوریتم های پیشرفته یادگیری عمیق هشدارهای کاذب را به حداقل می رساند.

نوآوری در مدیریت پارکینگ
هایک ویژن راهکارهای مدیریت پارکینگ خود را نیز معرفی می کند. اینها ترکیبی از تشخیص بسیار دقیق پلاک خودرو و کنترل های مانع هوشمند با ترکیب سنسورهای راداری بسیار دقیق هستند. این رویکرد جامع امنیت را افزایش می‌دهد، نیاز به مداخله دستی را کاهش می‌دهد و جریان ترافیک را در مناطق پارکینگ ساده می‌کند. دوربین جهانی شاتر CMOS* (GMOS) ANPR افزوده جدیدی به این مجموعه است. طراحی شده برای ترکیب یکپارچه در محیط، برای وظیفه گرفتن پلاک خودروها در مکان های پارکینگ که ظرافت را در اولویت قرار می دهند، طراحی شده است.

ارتقای ایمنی و کارایی حمل و نقل عمومی
شرکت‌کنندگان همچنین این فرصت را دارند که آخرین راه‌حل‌های حمل‌ونقل عمومی Hikvision، ادغام تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی را با امنیت ویدئویی پیشرفته، پخش صوتی در محل، و مدیریت متمرکز برای افزایش امنیت داخل هواپیما، بهبود تجربه مسافران، و کارایی عملیاتی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها را بررسی کنند. این شامل سیستم نظارت چهار طرفه و سیستم کمکی پانورامیک است که هر دو برای کاهش نقاط کور و ارائه تصویربرداری با وضوح بالا برای بهبود ایمنی رانندگی طراحی شده‌اند.

نیک وو، مدیر محصول پروژه در هایک ویژن اروپا می گوید: «مانند همیشه، ما به طور مداوم در حال گسترش مجموعه فناوری های خود برای افزایش ایمنی و کارایی ترافیک هستیم. “تعهد ما در به حداقل رساندن نیاز به نصب گسترده در کنار جاده با ترکیب ادراک جامع و هوش مصنوعی قوی در چارچوب‌های دستگاه یکپارچه است. این نوآوری‌ها همه جنبه‌های مدیریت ترافیک را از تشخیص تخلف گرفته تا نظارت بر جریان ترافیک، ایمنی رانندگی و مدیریت پارکینگ خودکار و ساده می‌کنند. “