9 می 2024 – سری جدید NVR 5.0 عصر جدیدی از AIoT را آغاز می کند که عملکرد هوشمند، حفاظت، کاربرد و همگرایی را در خط مقدم قرار می دهد.
شهر صنعت، کالیفرنیا (23 آوریل 2024) – هایک ویژن، تولید کننده و تامین کننده پیشرو در جهان محصولات و راه حل های امنیتی که ترکیبی ایده آل از عملکرد بالا و ارزش فوق العاده را ارائه می دهد، عرضه آتی سری جدید NVR 5.0 خود را اعلام کرد. نسل بعدی در تکنولوژی ضبط ویدئوی شبکه با تکیه بر موفقیت نوآوری هایک ویژن NVR، سری جدید NVR 5.0 با ادغام یکپارچه قابلیت های هوش مصنوعی (AI) و اینترنت اشیا (AIoT) سیستم های امنیتی سنتی را متحول می کند.

یک وبینار در روز پنج‌شنبه، 9 می، تمامی ویژگی‌های پیشگامانه سری NVR 5.0 را با پیشنهادات ویژه برای شرکت‌کنندگان ثبت‌نام شده پوشش می‌دهد. اینجا ثبت نام کنید. شرکت‌کنندگان در وبینار که بعد از آن نظرسنجی Kahoot را انجام می‌دهند، شانس دریافت آیفون 15 رایگان یا NVR سری M را خواهند داشت. شرکت‌کنندگان در وبینار نمایندگی از 50 درصد تخفیف بر روی دستگاه‌های NVR منتخب سری M تا 31 مه برخوردار خواهند شد (محدودیت 10 دستگاه برای هر فروشنده).

جان شیائو، معاون بازاریابی هایک ویژن ایالات متحده، گفت: «نسل جدید سری NVR 5.0 ما معیارهای جدیدی را در فناوری ضبط ویدیوی شبکه ایجاد می کند. سری جدید هایک‌ویژن NVR 5.0 با عملیات بصری، قابلیت‌های جستجوی هوشمند و مدیریت هشدار متمرکز، هوش، کارایی و کنترل بی‌سابقه‌ای را بر روی سیستم‌های ویدئویی خود به کاربران قدرت می‌دهد.

NVR های سری 5.0 NVR به عنوان یک هاب مرکزی محوری عمل می کنند و یک پلت فرم هوشمند و برنامه های کاربردی مبتنی بر سناریو را ارائه می دهند و عصر AIoT را آغاز می کنند. این NVR های نسل بعدی به گونه ای طراحی شده اند که کارایی، نوآوری و سهولت استفاده بی نظیری را در اختیار کاربران قرار دهند. پنج مزیت اصلی سری جدید NVR 5.0 عبارتند از:

عملیات بصری برای بینش در زمان واقعی: دوران رابط های مدیریتی پیچیده گذشته است. سری NVR 5.0 دارای یک رابط کاربر پسند با نماهای متناسب و سوئیچینگ خودکار است که وضوح و سهولت درک را در زمان واقعی ارائه می دهد.

انقلابی در جستجوی ویدیو با فناوری‌های هوشمند: سری NVR 5.0 عملکردهای جستجوی هوشمند و جستجوی Acu را معرفی می‌کند و زمان جستجو را به‌طور قابل توجهی به چند ثانیه کاهش می‌دهد. ویژگی‌ها عبارتند از جستجوهای فریم به فریم، ناوبری مبتنی بر رویداد، و فیلترهای خاص هدف، افزایش کارایی عملیاتی.

مدیریت زنگ هشدار متمرکز برای پاسخگویی فوری: مرکز رویداد یکپارچه NVR های سری NVR 5.0 مدیریت، جستجو و پیکربندی هشدار را ساده می کند و پاسخ های سریع و موثر به حوادث امنیتی را امکان پذیر می کند.

نوآوری با حفاظت هوشمند: حفاظت محیطی خودآموز سری NVR 5.0 هشدارهای کاذب و ورودی دستی را به حداقل می رساند و با موتور استنتاج تعبیه شده خود نظارت دقیق تر و دقیق تری را تضمین می کند.

توابع همگرا برای کنترل جامع: با NVR های سری 5.0 NVR از راه حل یکپارچه برای ویدئو، صدا، زنگ هشدار و کنترل دسترسی لذت ببرید و برنامه های هوشمند مناسب برای نیازها و سناریوهای مختلف ایجاد کنید.

هایک ویژن با داشتن نیروی کار گسترده و بسیار ماهر در تحقیق و توسعه، مجموعه کاملی از محصولات و راه حل های جامع را برای طیف گسترده ای از بازارهای عمودی تولید می کند. علاوه بر امنیت، هایک ویژن دسترسی خود را به فناوری خانه های هوشمند، اتوماسیون صنعتی و صنایع الکترونیک خودرو نیز گسترش می دهد. راه حل های هایک ویژن هوش تجاری قدرتمندی را برای کاربران نهایی فراهم می کند که می تواند عملیات کارآمدتر و موفقیت تجاری بیشتر را امکان پذیر کند. هایک ویژن شرکای خود را تشویق می کند تا از بسیاری از منابع امنیت سایبری خود مانند مرکز امنیت سایبری هایک ویژن استفاده کنند.